יום שלישי, 30 ביוני 2015

ירקות זה לחלשים


מדוע אנחנו נופלים מאסטר ווין? כדי שנלמד לקום
קיבלתי שבוע שעבר מכה רצינית, שהיה לי מאוד מאוד קשה לקום ממנה.
אז איך קמים ממכה?
איך מגיעים ממצב בו: אין לי עתיד ואין טעם לחיים, ל: אני בונה לעצמי את החיים ואני אנצל עם מה שיש ואף אחד לא יעצור אותי.
נתקלתי בבעיה הזאת לראשונה בכנסי יזמים שנכחתי בהם.
שם, לא פעם אתה שומע על בחור שנופל ונופל ונופל ואז בפעם השלישית או העשירית הוא קם שוב אבל הפעם הוא לא נופל הוא עולה ומצליח ואז מגיע להרצות מולי.
אז איך הוא עושה את זה?
אני מוכן להבטיח לכם שזה לא מוטיבציה, אין מספיק מוטיבציה בעולם כולו להרים אדם כשהוא נפל בפעם החמישית.
אלא זה עניין של הבנה, הבנה שהוא רוצה להצליח והוא מוכן ליפול המון בדרך, ההבנה שנפילה אומרת שהוא נכשל אבל לא שהוא לא טוב מספיק ושאפשר ללמוד ממנה ולהמשיך הלאה.
אז תמשיכו הלאה, ותקומו חזקים יותר מנפילה כי אחרי הכל הדרך הרבה יותר יפה מהתוצאה
יום טוב.

טום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה