יום שלישי, 23 ביוני 2015

כוח הזמן

אם כבר אני הולך לסיים בית ספר עוד חצי חודש, הרי סיים בית ספר תלוי בסיום הבגרויות, אז מה אני חושב על בית ספר?
יופי של שאלה אני, זה באמת משהו שהשתתנה מאוחר מידי,
תמיד לא היה אכפת לי מבית ספר, זה היה הדרך שלי לעבור את הימים ועל הדרך להפגש עם אנשים, החיים שלי הסתובבו במשך למעלה מעשר שנים האחרונות סביב המחשב, ומאז באיזשהו שלב נפתחו לי העיניים.
לא בצורה הטובה, והתחלתי לשנוא מערכות שלו תמכו. באנשים שלהם ואז התחלתי להתייחס חרא לכל מה שסביבי, הכל התחיל להיות מרוחק ותחת חלום כלשהו,
הייתי ביקום אחר, הפגישות שלי עם אנשים היו בגדר מבט ולא הקשבתי / נתתי למשהו או מישהו להשפיע עלי.
חייתי ככה במשך שנה, בניתי לעצמי סט של חוקים אחרים, קהילה עם חוקים משלה, וערכים משלה.
קהילה של אחד.
ואז.. משהו קרה.
אין לי נקודה מסוימת שבה זה קרה.
לא יודע מתי או איך, אבל התחלתי לקבל את הסביבה שלי, התחלתי להקשיב ומשם דברים נראים אחרת..
איך זה קשור לבית ספר?
בתחילת יא שנאתי את בית ספר, לא, פשוט הייתי כל הזמן בבית. וזה בכלל לא עזר שבית ספר לא תמך בעובדה שיצאתי לעבוד לא על חשבון שעות בית ספר.
ואז הבנתי שזה החינוךשלי הוא לי. שמדובר בחינוך שלי וליחיד שצריך להיות אכפת הוא לי..
וכך גם קיבלתי את הדעה שלי.. שהיא שלי, ורק לי צריך להיות אכפת ממנה,
אז אכפת לי ממה שאני כותב.
ואכפת לי ממך שקורא את מה שאני כותב.
אז כדי שנסגור את הפוסט במסקנה לעתיד. תחשבו על עצמכם. תאהבו את עצמכם. כי אני יודע שאצלי זה לא היתה הסיטואציה.
יום טוב

טום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה