יום שלישי, 19 במאי 2015

מה אני רואה?

אז מה מיוחד אותנו?
כבני אדם, מה מאפיין אותי ששונה ממך, למה כולנו לא פשוט מערכת אורגניזם אחת שחושבת אותו דבר ועושה הכל בעזרת איזה סופר מוח מחשב כזה שיודע הכל,
הייתי חושב שהעבר של כל אחד שונה וזה מאפיין אותו ובונה לו אישיות מיוחדת..
אבל זה עדיין לא מיחד אותך מאנשים אחרים במובנים מסוימים, אם שני אנשים יעשו אותו דבר במשך עשרים שנה הם יכולים להיות זהים אבל הם יכולים להיות אנשים שונים לחלוטין.
ופה הבנתי את מה שאני חושב היום, ואת הסיבה שלמרות שהבן אדם מולי יכול להיות אדם נוראי, הוא יכול להרוג ארנבים בשעות הפנאי ואני עדיין אקשיב לו, כי ראיית העולם שלו שונה מישלי
גיליתי לפני כמה שנים שהדבר היחיד שאני וחבריי לשעבר לא מקבלים במשותף הוא ראיית העולם, באותה התקופה ראיית העולם שלי הייתה נוראית ואני אשמח לדבר על זה בפוסט אחר, אבל היה היתה שונה משל חבריי ולמרות ששמענו את אותה המוזיקה, שיחקנו אותם משחקים, והיינו באותה כיתה במשך רוב שעות היום, תמיד הרגשתי שאני לא שייך אליהם, שאני צריך לרכוש את מקומי על בסיס קבוע אצלם, וכל 'ההבדל' הזה נותר בעקבות ראיה של אותה הסיטואציה בצורה אחרת.
אני משתדל לסיים את הפוסטים האלה בראייה לעתיד ולהסביר איך הדבר שאמרתי עוזר לך או כמו שאני קורא לזה, למה קראתי את כל זה?
כי ראיית עולם זה הדבר הכי חשוב שיש, ואם תרכשו לעצמך ראיית עולם רחבה שמסתכלת על שאר האנשים סביבכם ומתייחס לדברים שלא נראים לעין, אולי תסבלו משאר העולם, אבל תנו כל פעם שתרצו להבין את כל צדדי המטבע.
יום טוב.

טום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה